Hopa! Am cedat :(

Mda, după cum spune şi titlul am cedat. Duminică nu am mai rezistat şi mi-am luat o zi liberă, fără griji. Ce am făcut? Păi m-am jucat pe calculator şi nu am citit nimic. Mă simţeam full, nu mai puteam să fac asta încă o zi aşa că am decis că o zi de relaxare nu strică. Nu regret nimic, consider că am făcut ceea ce trebuia. Ieri am fost foarte ocupat şi nu am apucat să fac nimic, dar nu pentru că nu am vrut ci pentru că nu am putut. Dar am reuşit să alerg… mult. Voi scrie şi despre asta imediat.

3 păreri la “Hopa! Am cedat :(

  1. Pingback: Provocare intelectuală | Provocarea de 30 de zile

  2. Pingback: Prima provocare: fără jocuri pe calculator | Provocarea de 30 de zile

  3. ai cedat… nu este asa rau, acum gaseste alt mod prin care poti ceda din nou, pana vei ajunge la success. Asa cum a facut inventatorul celebru care a inventat filamentul

Lasa un comentariu

