Cursuri CISCO şi hipnoză

Aşa cum am promis ieri, azi îţi voi spune câte ceva despre activităţile pe care mi le-am propus să le fac pentru a-mi ocupa timpul rămas liber de la jucatul pe calculator.

Poate te întrebi ce legătură au nişte cursuri tehnice cu hipnoza. Păi depinde din ce unghi priveşti pot avea câteva lucruri în comun. Am întâlnit şi continui să întâlnesc tot mai mulţi ingineri sau viitori ingineri pasionaţi de psihologie. Asta pentru că un om nu poate trăi doar înconjurat de aparate şi calculatoare, mai are nevoie şi de o latură umană. Aici intervine psihologia. Şi mai precis, dezvoltarea personală. Probabil ştii de mitul că toţi inginerii sunt roboţei care nu ştiu altceva decât să lucreze toată ziua. Nimic mai fals. Cum spuneam mai sus sunt foarte mulţi care se interesează şi de latura de fiinţă socială, parte activă a comunităţii. Şi hipnoza este parte a psihologiei, de aici şi legătura dintre cursurile CISCO (inginerie) şi hipnoză (psihologie).

Cursurile CISCO  sunt nişte cursuri aflate în legătură cu Facultatea de Electronică. Mai exact sunt cursuri de reţelistică, cam pe ceea ce vreau să merg şi eu în continuare. Nu stau acum să detaliez pentru că găsiţi destule informaţii pe internet. Cert este că pentru cineva care îşi doreşte un viitor în domeniul asta cursurile acestea dau foarte bine la CV.

Cât despre hipnoză, am citit şi continui să citesc despre ea într-o carte de dezvoltare personală. Explică pas cu pas care e procesul de hipnoză şi prezintă şi câteva aplicaţii foarte interesante ale acesteia. Aşa că iată un alt exemplu de viitor inginer care este pasionat şi de psihologie.

Dacă ai întrebări despre cursuri sau cartea pe care o citesc contactează-mă şi vom sta de vorbă :).

O părere la “Cursuri CISCO şi hipnoză

  1. Pingback: Provocare intelectuală | Provocarea de 30 de zile

Lasa un comentariu

