Primele obstacole

obstacolAstăzi (luni) fiind o zi destul de încărcată pentru mine am întâmpinat ceva probleme cu unele provocări însă mi-am adus aminte că am un obiectiv pe care nu vreau să-l ratez aşa că am făcut tot posibilul şi mi-am dus sarcinile la bun sfârşit.

A fost mai complicat cu mesele luate în oraş. Am trişat puţin şi nu m-am spălat pe dinţi imediat după masă dar important este că am făcut-o de 3 ori. Cu cititul imediat ce termin de redactat acest mic post îmi voi afunda virtual nasul în carte să citesc măcar câteva pagini.

Cât despre jucatul pe calculator, fiind cea mai mare parte din zi prin oraş nici nu se pune problema. Toate merg mult mai bine decât speram şi încerc să mă gândesc la noi provocări ca să-mi umplu timpul care în mod normal s-ar irosi.

Tu ce provocări îmi propui?

2 păreri la “Primele obstacole

Lasa un comentariu

