De ce Barney Stinson?

Dacă nu ai auzit de el, Barney Stinson este unul dintre protagoniştii sitcomului „How I met your mother”. În serial este prezentată la un moment dat o scenă în care se pune accent pe transformarea lui Barney dintr-un om care pierdea vremea aiurea într-un om de acţiune. Deşi nu este neapărat un model demn de urmat în totalitate, se pot extrage câteva învăţăminte foarte utile de la el.

De-a lungul serialului el acceptă diverse provocări (intenţionate sau nu) ale prietenilor săi şi nu se lasă până nu le duce la bun sfârşit. Acesta este cel mai important lucru de învăţat de la el (perseverenţa). Inspirat de serial şi de câteva articole citite pe net, printre care şi cel al lui Leonard Dobre m-am decis să nu mai pierd timpul aiurea (că tot sunt în vacanţă) şi să fac ceva concret pentru că la sfârşitul vacanţei să pot spune că am reuşit să fiu awesome.

Aşa că iată-mă aici, scriind aceste rânduri şi gandindu-mă care ar putea fi următoarea provocare pentru că deja am una pe care am început-o astăzi şi despre care voi vorbi mai târziu.

Lasa un comentariu

